Yurt dışından getirilecek elektronik cihazların bandrol ücretleri belli oldu

Yurt Dışından Getirilecek Elektronik Cihazların Bandrol Ücretleri Değişmedi

Ticari amaç taşımayan yurt dışından getirilen cep telefonları, televizyonlar ve radyolar gibi elektronik cihazların bandrol bedellerinde herhangi bir değişiklik yapılmadı. Bugün Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararına göre, 2025 yılında bu kapsamda alınacak maktu bandrol bedelleri, 23 Aralık 2019 tarihli ve 1841 sayılı Cumhurbaşkanı kararındaki hükümler doğrultusunda belirlenecek.

Geçen yıl uygulanan bandrol bedelleri bu yıl da geçerli olacak. Bu doğrultuda, televizyon için 8-80 euro, radyo için 1-2 euro, video için 18 euro, televizyon ağırlıklı birleşik cihazlar için 9-21 euro, set üstü medya kutuları ve uydu alıcıları için 7 euro, radyo ağırlıklı birleşik cihazlar için 1-18 euro, görsel ve işitsel yayınları alabilen diğer cihazlar için 2-15 euro, cep telefonları için 20 euro, bilgisayarlar için 10 euro karşılığında Türk Lirası bandrol bedeli alınacak.

2025 Bandrol Ücretleri Ne Kadar Olacak?


Günün Öne Çıkan Haberleri…

Related Posts

Elon Musk, OpenAI’ı satın almak için Meta CEO’su Mark Zuckerberg’den mali destek istemiş

Elon Musk, OpenAI’ı satın almak için Meta CEO’su Mark Zuckerberg’den mali destek istemiş

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Borsa İstanbul’da tarihi zirveye ulaştı: BIST 100 rekor kırdı!

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi tarihi zirveye ulaştı. Yatırımcı ilgisi ve piyasadaki hareketlilik dikkat çekiyor. Analistler teknik seviyelerin takip edildiğini belirtiyor.

Yangın Riski ile Mücadele İçin Orman Bakım Çalışmaları

Erzurum’da orman yangın riskini azaltmak amacıyla bakım kesim çalışmaları başlatıldı.

Selçuk Bayraktar Türkiye’nin vergi rekortmeni oldu

Türkiye’nin 2024 vergi rekortmeni belli oldu. Baykar Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Bayraktar, ihracattaki başarısı ve ülke ekonomisine sağladığı katkının bir yansıması olarak rekor gelir vergisi ödedi ve listenin zirvesine yerleşti.

Markalara indirim de çare olmadı

518 markayı çatısı altında barındıran Birleşmiş Mar­kalar Derneği’ye (BMD) üye firmaların yüzde 65’i indirim kampanyalarına rağmen temmuzda, haziran ayı cirosunu yakalayamadı. Hazirana göre adet satışlarının düştüğünü beyan edenlerin sayısı yüzde 57 oldu.